Februari

I fredags var vi på middag med alla på Rikards mottagning, jättemysigt.
Dock satt vi båda med handen i fickan på mobilen IFALL mamma skulle ringa, självklart ringde hon inte.
Rikard hängde med de andra ut medan jag gick hem till våra två fina.
Allt hade gått jättebra och mamma var lite sur för att jag kom hem så tidigt :-)

Har nästan glömt hur fantastiskt det är att få följa en bebis utveckling, dag för dag.
Nu fäster hon blicken och kan långa stunder fixera blicken vid något och titta. Oftast på storebror som leker häftigt med sina bilar.
Hon kräks dock väldigt mycket, har fått en tid hos vår barnmorska imorgon för en liten koll. Rädd att hon inte får i sig så mycket mat när en tredjedel kommer upp igen...

Vill bara skriva hur tacksam jag är för Rikard. Denna underbara, fina och omtänksamma man är min!
Dock kommer stunder där jag tänker att samma sak ska hända med honom som med Rouzbeh.
Tankarna bara kommer utan att jag egentligen "tänker" dem, jobbigt.

Nu blir det gos hela familjen i soffan till Solsidan, Rikard har gjort cheesecake! <3

Kommentarer
Postat av: Nora

Hej!

Kan du kommentera på min blogg?:-)



kram

2012-01-29 @ 18:28:12
URL: http://noraslovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0