Inlägg bil

Hej.
Kaspian sover, jag har diskat, hängt och sorterat tvätt och gått med sopor. Så jag är värd lite datoritd tycker jag :-)
Han var väldigt trött ikväll så jag hoppas att jag kan få en hel natts sömn. Detta är också så ovant för mig då Kaspian för det mesta varit väldigt duktig på att sova och sov hela nätter redan som liten bebis.
Men man ska ju uppleva allt... ;-)
Leka med bilar är det som gäller just nu och han döper gärna sina bilar. "Kaspian bil", "Mamma bil" och "Pappa bil".
Grejen är att "Pappa bil" är Rikard. Det gör ont i mig både att Rouzbeh inte är en del av hans liv och aldrig komemr att bli, och att Rikard inte heller längre är en del i våra liv. Men om någon vecka ska vi träffa honom. Känner att jag vill prata med honom, vill ha honom i mitt och Kaspians liv. Älskar honom otroligt mycket som vän och vill att Kaspian ska ha någon manlig gestalt i sin uppväxt.

Idag var Kaspian på dagis 8-13 och jag jobbade samma tid, sedan träffade vi Maya och Agnes. Maya och henne pojkvän var för några veckor sedan i Kina och hämtade sin lilla Agnes, så de har fullt upp att lära känna sin lilla och försöka anpassa henne och sig själva. Men en liten fika hade hon tid för iallafall och Kaspian har hela kvällen pratat om "Annes". Hon fick tillochmed en egen bil ;-)

Nu ska jag hänga en sista tvät och sedan lägga fram kläder till imorn och sedan försöka sova i tid för en gångs skull!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: De kostade 295 kronor:)

2009-10-04 @ 20:13:13
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0