Status!

Hej allihopa!
Fick lite skriva-av-mig-lust...

Sitter just nu på golvet i vårat nya vardagsrum i Kalmar, omgiven av flyttkartonger.
Jag bestämde mig för några månader sedan, jag har egentligen aldrig trivts i Stockholm och vill inte uppfostra och låta Kaspian växa upp mitt i trafiktätaste city.
Så - en natt bestämde jag mig för en trea på markplan, stoor innergård med lekpark och massa gräsmatta.

Att flytta med en ivrig liten kille som precis lärt sig gå är ingen lek kan jag berätta...
Men överlag gick flytten jättebra, hyrde lastbil som Rikard körde och jag & Kaspian körde ner bilen.
Allt känns jättebra, nu ska vi bara ta det lugnt, packa upp och försöka få oss ett hem Kaspian och jag!
Saknar såklart alla vänner otroligt mycket men vi är ju vana bilåkare på vägen mellan Stockholm - Kalmar så besöken ska inte bli allt för sporadiska!

Vi mår bra allihopa, Rikard och jag är i början på något som i framtiden kommer att kallas ett förhållande.

Jag har otroligt svårt att låta mig själv släppa in honom nära utan att känna dåligt samvete eller skuld till Rouzbeh men allt får ta sin tid, nu har vi ingen avstånd mellan varandra och kan verkligen lära känna varandra.



STOR kram till er alla!



Kommentarer
Postat av: Ida

Va kul! Lycka till och hoppas du får det fint och mysigt iditt nya hem!! :)

2008-04-03 @ 13:43:55
Postat av: Marie

Vad härligt att höra lite från dig. Låter toppen!

2008-04-06 @ 20:23:03
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0