Sommar

Hej!
Sitter just nu ute på våran lilla uteplats, låter mig mot husväggen.. (inga utemöbler har inköpts....)
... och förbannar mig själv lite att jag inte skaffat varken utemöbler eller mobilt bredband, hade varit så skönt att kunna ligga i solen och surfa lite och kolla på Rikard och Kaspian som tokbusar i lekparken!

Vi båda har semster nu och jag är så glad så glad att jag tog beslutet att flytta till Kalmar.
så underbart att bara kunna öppna balkongdörren på morgonen och så travar Kaspian ut i bara pyjamas och dricker sin välling ute i gräset! Det är sommar det!
Han pratar hela tiden nu, inte hälften är förståeligt men några ord!
Han kallar Rikard för pappa vilket gör lite ont i mig,men samtidigt gör det mig glad att han har accepterat honom och känner sig trygg med honom.
Välling är "Elleh"
Han pekar på allt möjligt och kollar på mig med en jätterädd min och säger helt plågsamt "Ä dä?"
Så svarar man "bil" och då skrattar han tills han kiknar, så kul haha ! :)

  
ska gå till parken nu med vatten till mina hjältar 


Kommentarer
Postat av: Soffan 7

Hej...länge sedan jag tittade in hos dig då jag trodde du hade slutat blogga...kul att höra hur det har gått för er...

Mitt liv har vänts upp och ner. Jag väntar barn ensam..blev lämnad från en dag till en annan och upptäckte min graviditet 2 månader efter han lämnade mig. Är jätteglad och lycklig över det lilla liv jag har i min mage och i bland drabbas jag av en sådan sorgsenhet och enorm ensamhetskänsla.

Kan bli så arg att han lämnade mig. Allt var bra mellan oss men så mådde han skit och hans ex dök upp. Men är fast besluten att klara detta. Du är en förebild trots att jag inte känner dig.

Vet inte varför ajg skriver detta till dig men fick bara en lust att berätta min historia. Lycka till med allt i Kalmar. Allt har sin tid. Skriv gärna till mig om du har lust.

2008-07-16 @ 16:48:30
Postat av: Natalie

Kära du, känner verkligen med dig, vet inte riktigt vad jag ska skriva, vill skriva så mycket.. Mejla mig gärna [email protected]

Skickar massa styrka och kramar och hälsningar till lilla barnet :)

2008-07-28 @ 22:17:13
URL: http://missmum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0