Nu slutar jag!

Nu slutar jag blogga, Jag har inte lika mycket att berätta längre och sorgen är mer hanterlig vilket gör den svårare att skriva om.

Ett stort enormt TACK från djupet av mitt hjärta för alla underbara kommentarer som har hjälpt mig att komma till den punkt jag är på idag.
Jag tror faktiskt, att utan bloggen hade jag aldrig kommit såhär långt på vägen.
Det har varit en frizon att skriva här, jag har aödrig behövt tänka vad jag ska skriva eller säga för att inte uttrycka mig fel utan bara skrivit rakt ur hjärtat och hjärnan.
Nu går vi vidare. (Kaspian kryper vidare.. ;))
Önskar jag kunde få ge er alla därute en kram på riktigt men som substitut - krama någon er närhet! Eller säg ett snällt ord. Ge en komplimang. ett leende. Ett hej. Upskatta vardagen, vi har en sådan enorm tur att vi har folk runt omkring oss som vi tycker om och som tycker om oss.
Vi har tak över huvudet, en säng att sova i och mat att äta.
Och framförallt har vi kärlek!
Ta vara på den.

Kommentarer
Postat av: Louise

Oh synd, jag som följt din blogg (men fy mig, aldrig kommenterat). Men det är klart att man ska göra som känns bäst.
Ha det så gott!!

2008-01-11 @ 23:19:52
Postat av: Cecilia

Underbart att du mår bättre!
Lycka till med allt och hoppas att du får ett jättebra 2008!

2008-01-12 @ 09:45:35
Postat av: Akinnah

Det var trots bloggavslutet roligt att höra att du mår bra och att du kan hantera det hemska du råkat ut för... :) Lycka till med allt och var rädda om er! / Annika

2008-01-12 @ 09:49:20
URL: http://akinnah.blogg.se
Postat av: Marie

Förstår att du slutar nu när du känner dig bättre! Lycka till i livet! Bamsekram från mig

2008-01-12 @ 10:18:45
URL: http://marie1982.blogg.se
Postat av: Efwa

tror att en blogg som din är viktig av många anledningar, inte minst för att du också har visat alla andra som hamnar i liknande situationer att det verkligen finns en väg ut, livet går vidare och man får känna lycka igen! Önskar dig all lycka o välgång i livet, underbart barn som kommer att skänka dig både värme i hjärtat o en del gråa hår
;-)

2008-01-12 @ 16:04:50
Postat av: Åsa

Åh! skönt att ni mår bättre o funnit glädje i att leva. Jag önskar er ALL lycka! Ta hand om er
Tusen kramar från mig.

2008-01-12 @ 16:29:34
Postat av: Soffan 7

Tack för att jag fick följa din väg tillbaka! Önskar dig all lycka! Kram Sofia i Gbg

2008-01-13 @ 00:50:11
Postat av: Anna

VAd glad jag blir att läsa att det känns lite bättre för dig, att du kommit in bit på vägen i sörjandet. Tappade själv min storebror helt oväntat år 2000. Tänker fortfarande på honom
OFTA, dock inte på samma sätt som förut. Lättare att ta till mig minnena av honom, glädjen. Inte bara se sorgen och allt vad den innebär! Det blir lättare med tiden!
Som sagt, skönt att det gått så bra MEN tråkigt att du lägger ner bloggen...

Lycka till i livet och med lille prinsen!

2008-01-13 @ 22:01:02
Postat av: Ida

Va skönt att du du verkar må bra. Lycka till i livet :) Kram Ida

2008-01-14 @ 14:38:20
URL: http://fixit.blogg.se
Postat av: Zandra

Skönt att Ni fått en hanterbar vardag.. All lycka till och ta hand om er! Kram Zandra

2008-01-14 @ 19:39:57
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: camilla

Stort lycka till med livet, Kaspian & kärleken. kram C

2008-01-15 @ 20:21:53
Postat av: Annica

Många tårar har din blogg fått och nu känns det som att det kan komma ett par till när du ska sluta ditt skrivande men förstår dig nu när du börjat landa. Vet precis hur det känns ......
Ha det så jättebra o sköt om er !

2008-01-16 @ 15:59:34
Postat av: Stina

Härligt att höra att du mår bra! Kommer att sakna din blogg. Varma kramar // Stina

2008-01-18 @ 12:57:18
URL: http://svenskhemmafru.blogg.se
Postat av: katarina

Jag upptäckte din blogg igår och jag blev så rörd av varje inlägg.. ja jag har läst nästan allat ! :)
Hoppas du får det bra i framtiden och lycka till med din lilla son och Rikard om det blir något =).
Du förtjänar det bäst, en riktig kämpare är du !
Önskar er allt det bäst

2008-02-01 @ 16:04:28
URL: http://loveeiit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0