GLATT SMS!!!

Åhh jag är så glad nu!
Fick nyss ett sms från min kära vän Maya "Vi är godkända som adoptivföräldrar!!!!"
Började gråta när jag fick smset då maya och hennes pojkvän kämpat så mycket för att få barn och de var så ledsna och uppgivna när de kom fram till att de helt enkelt inte kan få barn tillsammans på naturlig väg, men efter massa tänkande kom de på att ville adoptera och sedan började den kampen med allt vad det innebär.
Åååh jag är så glad och önskar dem all lycka.

Har fått upp några tavlor och skrivit shoppinglista på IKEA nu ikväll, har även fixat lite i Kaspians rum och målat klart alla dörrar som den girliga tjejen som bodde här innan målat CHOCKROSA...
Nu är alla "grundgrejer" färdiga så snart jag bara får ändan ur och köper färg till mitt rum, de är nu i samma girliga anda vita med en vägg rosa.


Kommentarer
Postat av: Marie

Va kul att få iordning mer oc mer. Låter på dig som detta verkligen är hemma.

2008-04-27 @ 19:56:35
URL: http://marie1982.blogg.se
Postat av: katarina

Oh va kul att allt har börjat ordna sig nu :) .. kul att du har börjat skriva igen också !

2008-05-01 @ 13:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0