Usch usch

Lillprinsen min är verkligen inte en rutinpojke som jag vill att han ska vara..
Han hoppar hipp som happ och vaknar när han vill..

Inatt sov han från 20.00 - 02.00 och sedan till nio! Såå skönt då jag gick o la mig vid tio och fick sova 11 timmar!!
Han har även bajsat idag också, skönt då jag istortsett satt med telefonen i handen påväg att ringa bvc.
Ska minska på smakportionerna och bara ge halvt till lunch och lite gröt på kvällen.
Idag har vi bara mysit, jag har städat ordentligt.
Nu har han precis somnat så jag hoppas på en lika ljuvlig natt inatt!


Kommentarer
Postat av: Efwa

Hej! är en morsa som är o "tjuvkikar" runt lite på
dotterns favoriter :-)
såg att du skrev nåt om att
din kille inte hade bajsat o så, har ett tips som
kan hjälpa till om han blir hård i magen nu när det
är dags att prova mat o så! Testa att blanda i lite
messmör, det är nog enklast att blanda i vällingen,
är ju inget farligt i det, ger ju tom en god smak o
hjälper ofta till att hålla magen i gång!
önskar dig all lycka i livet, förstår att var dag
blir en kamp men jag tror på dig, man orkar med
mer än man tror fast det är för jävligt ibland...
(har du nån att prata med? att bearbeta sorg är en
tung sak att gå igenom ensammen, finns ju en hel
massa bra terapeuter/kuratorer ute i Sverige som
kan hjälpa en lite på vägen)
kram från "gamla morsan"

2007-09-18 @ 23:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0