Trött mamma (och son..)

Jag undrar verkligen hur länge nätterna ska vara såhär, jag känner mig som ett stort vrak.

Inatt har han varit vaken sex gånger och jag har ammat och vaggat honom i en halvtimme varje gång för att få honom till sömns igen.
Ikväll ska han få några skedar gröt + kvällsamningen.
Men grejen är den att jag inte tror att han vaknar för att han är hungrig, han äter bara någon minut om nätterna.
En tanke kom att det kan vara för att han ligger i egen säng, men det har ju gjort sedan han var två månader...
Vill inte testa att ha honom i min säng heller, för blir det bättre kommer jag få såå dåligt samvete när jag ska börja lägga tillbaka honom igen..
Ska ligga bredvid honom när han somnar ikväll också för och se om det hjälper..

Jaja, Han vaknar snart och då tänkte jag bada med honom och sedan några skedar gröt, amning och lek innan somning igen.

Idag har vi varit barnvakt åt Emmy några timmar då Linus och Bea fick lite alonetime och storhandlade =)

Nej, nu gnäller han. PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!Jag tittar ofta in hos dig men är dålig på att kommentera!
Jag måste bara säga att våra nätter har också blivit sådär...Vilken chock man får när barnet tidigare sovit hela nätter!
Min bvc-tant sa att det kan vara att barnet ammar massor för att säga åt brösten att öka på produktionen lite för mjölken räcker inte för tillfället...Det kan hålla på i ett par veckor.
För vår del var inte det fallet,jag vet inte vad det är,jag blir galen!Men jag håller tummarna att det är så för er del och att ni snart får sova gott båda två!
Kram från en annan trött mamma!

2007-09-03 @ 21:14:52
URL: http://barnkarusellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0