Sovgäster

Mår mycket bättre idag, den där muren får jag ta mig över när jag vill.
Just nu ska jag koncentrera mig på Kaspian, mina vänner och mig själv
.
Gick en lång promenad ner till Skansen och tillbaka vid vattnet. Mysigt med lugn musik i iPoden.
Sedan har vi bara tagit det lugnt jag fryser hur mycket som helst, har tshirt, tjocktröja och fleece och fryser ändå.
Ska byta om till mysbyxor och raggisar ist. för jeans och dansa runt lite till bamsemusik =)

Maya och Robert kommer på middag ikväll och sover även över då de byter golv i deras lägenhet.
Älskar min fina bäddsoffa då jag alltid har två extra sovplatser och blir det fler finns min dubbelsäng + madrass!
Tänkte göra vanlig enkel saffransfisk med potatis. Gott och snabbt att göra.
Bara lägga fiskblock i smord form, hälla över saffransgegga och in i ugnen och koka potatis.

Nu ska Kaspian få några skedar potatis och jag värmer en billyspanpizza... Är faktiskt jättesuugen.
pussar

Kommentarer
Postat av: Marie

Låter härligt med promenad! Och fisk!

2007-09-21 @ 21:34:16
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0