Ny (skrik)-grej

Kaspian har en ny grej som han testar istortsett hela sin vakna tid.
Han skriker, går upp så högt han bara kan och ner igen, men är såå nöjd.

Mamma är inte lika nöjd, Inte grannarna heller kan jag tänka mig.
Stoppar jag in en napp spottar han ut den och fortsätter att prova sina stämband.
Men han är verkligen supersöt när han sitter i babysittern och skriker så jag låter honom hållas, på dagtid iaf=)

Idag har vi varit på babyland och handlat en ny babysitter, bilbarnstol (till om några månader) och en vagnmobil med bilar och hjärtan på =)
Sedan till IKEA, köpte nya sängkläder, nytt tyg till skötbordet och spjälskyddet som jag ska fixa med ikväll, och nya kuddar och filtar till soffan, Lätt medel att pigga upp hela vardagsrummet med fina mönstrade kuddar i klara färger =)!
Nu ska jag strax ut och slutföra shoppingdagen på ICA, Mycket helggott, ska jag unna mig och så kommer Linus, Bea och Emmy på middag på söndag.

Pussar

Kommentarer
Postat av: Veronika

Haha, de där skriken är så roliga. Inte så roliga den 111 gången och därefter bara. :)

2007-09-09 @ 11:24:54
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: Natalie

Haha, Precis Veronika =)

2007-09-10 @ 12:48:29
URL: http://missmum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0