Majbebbar o deras mammor

Idag ska vi åka hem till Linnea och Katja som bor i Vällingby.
Kommer 4 andra mammor med bebbar födda i Maj.
Ska bli helt galet kul tycker jag, Kaspian varkar ha en bra dag då han ligger och pratar för fullt bredbid mig och ler för sig själv.
Ska bli kul o sehur långt alla andra pluttar kommit, jag tycker själv att Kaspian är ganska tidig i sin utveckling så jag får se om det stämmer nu!

Har ammat en liten stund och ska ge morötter idag igen, om han ogillar det lika mycket idag igen blir det broccoli, det älskar han!
Alla tips i inlägget "gårdagen igentagen" styrde åt katrinplommonpuré´, ska se om jag hittar det. Finns det på burk eller ska man koka själv? någon som vet?

Har iallafall kokat lite äppelkräm som jag tar med, blir lunch, plus amning givetvis.
Nej, nu ska jag fixa mig, klä på min allra älskade prins och koka morötter.
Pussar

Kommentarer
Postat av: Veronika

Det finns på småburkar. Går säkert att koka själv, men sånt vet jag inget om. :)

2007-09-14 @ 10:44:31
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: natalie

Vad bra, tack =)

2007-09-14 @ 10:57:17
URL: http://missmum.blogg.se
Postat av: Sara

Jag brukade köpa dom som finns bland barnmaten. Håller med ovanstående med kokning själv, det hade jag ej gett mej på ;)

2007-09-14 @ 11:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0