Kontakt

Dagen var supermysig, om än Kaspian som var gnällspik hela dagen.
ingenting dög.
Men det största på hela dagen var att han tog kontakt med melvin, de låg bredvid varandra på en filt och helt plötsligt tror jag Kaspian fick en liten uppenbarelse. "Wow, finns det fler bebisar? Inte bara mamma? Flera mammor?"

Han tog på Melvin och log stort.
Kom nästan tårar då de låg och "pratade" med varandra. oäh!

Johanna är samma gamla mysiga tjej, bara lite mer norrland i dialekten.
De trivs superbra i Härnösand, Johanna rider flera gånger i veckan och jag såg på henne att hon var lycklig. Nu har hon rotat sig med en man hon älskar, hon har börjat få vänner i en stad hon tycker jättebra om, Melvin mår bra och hon får rida hur mycket hon vill!
























Jag vill också..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!
Har läst hela din blogg och är verkligen inmponerad över hur otroligt stark du är som orkar gå igenom allt detta. Att du har orken att fortsätta. Men förstår att kraften finns där när du har en liten son som älskar dig. Du är verkligen en stark människa. Ta hand om er.
Många kramar Jenny

2007-09-11 @ 11:26:16
URL: http://jennajo.blogg.se
Postat av: Natalie

Tack Jenny, precis som du säger så är det Kaspian som uppbådar all kraft i mig! Kram

2007-09-14 @ 11:05:56
URL: http://missmum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0