Kökshistoria på Linda.s blogg och slappdag

Läste på Linda Skugges blogg att hon ville ha lite kitchenstories. När jag o Rouzbeh köpte våran första gemensamam lägenhet i Stockholm var köket helt hemskt.
Vill ni läsa om hur det... ehh. gick..
så läs här på Lindas blogg. =) 

Iallafall, Idag är vi båda så trötta att vi inte ens har varit utanför dörren.
Skönt faktiskt, jag måste släppa alla mina principer om promenader varje dag. Jag har dåligt samvete nu för att Kaspian varit inne hela dagen och inte fått frisk luft osv.
Jag vet ju att han mår precis lika bra om han inte har varit ute som när han är inen en hel dag men det är nog lite ord från barndomen som fortfarande hänger i. "Gå ut o få lite frisk luft" "Du har ju inte varit ute någonting idag" "Du har ju bara andats inneluft idag Natalie, ut med dig!"

Men sedan är det faktiskt såå skönt att ha som princip att gå en promenad varje dag, man känner sig såå duktig.

Nu ska jag iallafall bada en gosse som är nerkletad i potatis och blomkål, Natta honom tidigt och laga mat till mig och se Idol. Har inte sett ett enda avsnitt den här säsongen för det har varit precis den timmen Kaspian ska somna,jag ska diska osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0