Höst påväg...

Måste bara tacka så oerhört för era fina kommentarer, de värmer och stärker mig så oerhört.
 Jag startade denna blogg enbart för mig själv och för Kaspian att ha och läsa senare och förstå mina känslor.
Trodde aldrig att så många skulle ta sig tid och skriva så fina och varma kommentarer, enorm bonus som ger mig styrka att fortsätta! TACK

Kaspian har sovit precis lika dåligt denna natt men vi har varit ute och gått en snabbis och handlat och jag har köpt gröt som jag ska ge honom lite grann på kvällen och se om det ger nätterna lite bättre lugn?
Jag ger honom 5 skedar smakportioner om dagen nuförtiden och ska börja ge honom fler så småningom.
Han har vant sig vid konstistensen och gillar potatis med lite smör bäst!

Han har också börjat få jättebra kontroll över händerna och lyckades slita av sig mössan nu på prommisen.

Känns lite vemodigt att jag måste gå och köpa tjocka tröjor, fleecekläder och overall till honom.
Men samtidigt skönt att årstiderna faktiskt ändras, vädret blir kallare, Träden ändrar färg, allt går vidare.

Nu sover min vacka och jag måste väcka honom innan brösten sprängs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0