Härlig dag

Natten var jobbig, Kasp vaknade flera gånger och när han äntligen somnade vid 4-tiden låg jag och grät och så vaknade han igen.. .

Men dagen! Superhärlig, Trots den dåliga sömnen för oss båda kände jag mig iallafall pigg, Kaspian fick mat och låg bland alla leksaker och var så nöjd så jag kunde ta en dusch.
Sedan tog jag promenad med vagnen, Prinsen somnade.
Sen hem, Började med middagen (kyckling fylld med fetaost, potatis och en stark chili-sås)

Allt gick jättebra, Kaspian vaknade mitt i och jag vill inte ha honom i bärselen när jag steker vid spisen så han låg på golvet och jag sjöng mitt högsta så gick allt bra :-)
Sedan kom Bea, Linus och Emmy.
Vi åt och bebbarna låg på filt på golvet och var nöjda nästan hela tiden.

Sedan blev det amning och gröt, Kaspian och Emmy sover så sött bredvid varandra i min säng =)

Nej, nu blir det efterrätt! Pussar

PS, Jag drack ett glas vin, Såå gott. Kaspian fick bara gröt innan han somnade och jag har pumpat .

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag hittade din blogg idag och jag är redan förälskad i den och hur bra du skriver.
jag kommer bli en trogen läsare (:
du är stark.
ta hand om er.

2007-09-09 @ 20:24:24
URL: http://snowcake.bloggspace.se
Postat av: camilla

Hej, jag har läst igenom din blogg och din styrka & kärlek till livet lyser verkligen upp varje inlägg. Ha en jätteskön kväll och njut av ett glas vin med dina vänner!

2007-09-09 @ 20:36:35
URL: http://www.flaskmamman.blogspot.com
Postat av: Johanna

Alltid när du skriver att du ska laga/har lagat nåt så låter det så gott!Jag blir hungrig haha. Hur hinner du människa?Du måste ha världens snällaste gosse =) Här blir det mest falukorv och makaroner och sånt =9 Kram!

2007-09-10 @ 10:17:30
URL: http://barnkarusellen.blogspot.com
Postat av: Natalie

Tack Josse och Camilla!
Haha, tack Johanna, jo jag har nog en väldigt snäll grabb..Men falukorv och makaroner är ju gott! :)

2007-09-10 @ 12:38:14
URL: http://missmum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0