Hans låt

Hans låt går på repeat om och om igen.
Han ville ha den på vårat bröllop. Han spelade den så många gånger för mig. Han låg bredvid mig och försökte förklara storheten i låten, han älskade den. ♥

You ever want something
That you know you shouldnt have
The more you know you shouldnt have it,
The more you want it
And then one day you get it,
Its so good too
But its just like my girl
When shes around me
I just feel so good, so good
But right now I just feel cold, so cold
Right down to my bones
cause ooh...
Aint no sunshine when shes gone
Its not warm when shes away
Aint no sunshine when shes gone
And shes always gone too long
Anytime she goes away

Wonder this time where shes gone
Wonder if shes gone to stay
Aint no sunshine when shes gone
And this house just aint no home
Anytime she goes away

I know, I know, I know, I know,
I know, know, know, know, know,
I know, I know,
Hey I ought to leave
I ought to leave her alone
Aint no sunshine when shes gone

Aint no sunshine when shes gone
Only darkness every day
Aint no sunshine when shes gone
And this house just aint no home
Anytime she goes away

(länk)

Kommentarer
Postat av: Stina

Man måste vara svag ibland också, sorgen måste få komma ut. Tur att du så fina vänner. Just hang in there!

2007-09-29 @ 03:00:50
URL: http://svenshemmafru.blogg.se
Postat av: Carolina

Å, varje gång jag läser din blogg börjar jag gråta. Av sorg, lycka, glädje, ångest, kärlek.. Vi måste ta hand om varandra, uppskatta varandra, älska varandra mer. Du är en stark människa som ger mig framtidstro tillbaka. Jag önskar dig all lycka som finns.
STOR KRAM till dig och Kaspian!

2007-09-29 @ 12:07:49
URL: http://langta.blogg.se
Postat av: Charlotte

Åh, jag älskar också den låten...speciellt med Mikael Rickfors. Musik kan vara en sån fantatisk kraft: slunga en tillbaka i tiden som om man var där igen, men också ge ny styrka att fortätta framåt.

2007-10-02 @ 15:37:50
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0