Han är borta

Tog av mig min fina vackra underbara älskade förlovningsring idag.

Ont ont ont.
Mitt finger är format efter ringen, likaså som mitt hjärta är format efter Rouzbeh.
Det känns så tomt utan ringen, så tomt utan honom.
Men nu har jag tagit av ringen, men jag kommer aldrig ta bort honom från mitt hjärta.
Jag vet det nu och det känns skönt. Han finns kvar hur länge jag vill, i mitt hjärta.
Men ringen är borta.
Äsch, knasinlägg men det är en "stor" dag för mig. Jag är inte förlovad längre. Jag är inte någons flickvän, jag har inte Rouzbeh att kyssa, skratta eller prata med.
Fan att det ska göra så ont

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag förstår att det måste känna tomt utan honom.

2007-09-18 @ 17:50:02
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anna

Får tårar i ögonen.... Förstår att det måste vara jätte kämpigt. Småbarnsmamma och samtidigt gå igenom en JÄTTE kris i livet.
Du verkar vara en stark kvinna!

2007-09-18 @ 22:41:39
Postat av: Evelina

Du är så stark!hoppas du vet det!
kramar till dig o kaspian!

2007-09-24 @ 11:06:25
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0