Glad son!

Natten - liite bättre men ändå, 4 väckningar med en halvtimmes vaggning varje gång..

Men dagen har varit underbar!
Han var småtrött på förmiddagen och jag passade på att plocka undan alla sommarkläder och hittade en gammal leksak från när jag var liten, Ni vet en sådan där "bur" med plingkulor inuti.. ?
Denna gjorde min pappa till mig och den är såå fin och i botten är det bränt mitt namn =)
Denna gjorde Kaspians dag! Jag har aldrig sett honom så fascinerad, och koncenterad och så LÄNGE.

Han har ju så bra kontroll på sina händer nu så det var nog det delvis som fascinerade honom så mycket, när han rörde händerna så lät det! Och andra gången också! Och tredje, och fjärde...
Han har haft den hela dagen och varit så nöjd, måste shoppa fler leksaker till honom någon dag.

Bra dag, bara glädje i tankarna.
Nu ska han få sina skedar gröt och amning, sedan sova!
Jag ska se en film och Maya kommer! Thé, blåbärspaj med vaniljsås och skvaller väntas =)
KRAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0