Gårdagen igentagen

Gårdagen är igentagen! Kom precis hem från två timmars promenad =)
Så skönt och Kaspian somnade, vaknade och var glad.

Förresten, bör jag vara orolig? Kaspian har inte bajsat sedan iförrgårmorse...
Han har fått mat precis som vanligt.
Ringer bvc imorgon om han fortfarande inte gjort det, men är det någon som har erfarenhet av detta? Han har alltid bajsat varje dag sedan han föddes..

Nu ska jag sätta Kaspian i babibjörnselen och hänga tvätt.
Sedan ska han äta, ska ge kokade morötter för första gången idag =)
Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Och tack för din fina blogg :) Tänkte svara lite på det här med det uteblivande bajseriet :) Min dotter är nu 2 1/2 , men när hon var bebis så var hon stopp i magen massor en period(precis när hon börjat med riktig mat). Det som funka var katrinplommonpuren, den gjorde susen! Plus att hon gilla den! Kram Sara

2007-09-13 @ 15:05:51
Postat av: Veronika

Ja, de brukar säga att en vecka utan bajs är "normalt". Men katrinplommonpuré är en höjdare att få igång små magar med.

2007-09-13 @ 19:32:49
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: Marie

Håller med om dom översta kommentarerna. Det är helt normalt att dom har uppehåll med bajsandet men katrinplommon är ett tips. Dom flesta gillar det oxå. I alla fall Erik!

2007-09-13 @ 20:08:07
URL: http://marie1982.blogg.se
Postat av: Ella

Så blev det för min dotter åxå när hon var kring halvåret nånting. Från att ha bajsat flrea gånger per dag så började hon bajsa en gång i veckan. Jag fick panik och ringde sjukvårdsupplysningen men dom sa att det var ok. Att barn får en period då dom bajsar mer sällan. Om han inte ser ut å må dåligt av det så är det ingen fara.

2007-09-13 @ 21:17:32
URL: http://tomtebo.blogg.se
Postat av: Natalie

Tack alla, ska testa med katrinplommonpure ikväll. Allt beror nog på nya maten tror jag. Kram till er

2007-09-14 @ 11:01:23
URL: http://missmum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0