Bad nights..

Kaspian har sedan födseln alltid sovit jättebra på nätterna och vaknade bara varannan timme som mest.
Han har alltid sovit jättebra och ibland kunnat sova hela nätter med bara ett amningspass som mest.
Jag har varit såå glad och tacksam.

Men, nu har han två nätter irad vaknat V A R J E timme och ätit, skrikit i en kvart och sedan har jag fått gå runt och vagga honom i hela lägenheten i 20 minuter. Jag är redan helt slutkörd men jag får väl vänja mig.

Det är i sådana här situationer jag önskar att jag inte var ensam och hade haft Rouzbeh som vaggat honom till sömns..

Det är nu mamma-överlevnings-hormonerna ska sätta in..
Hoppas verkligen att de gör de snart för bara idag har vi fått avboka två grejer för att jag är så trött att jag knappt orkar ta mig från sovrummet till köket.

Maya min ängel gick promenad med honom en stund idag så jag fick sova och diska.

Nej nu börjar han bli gnällig i gymet hör jag,  jag fryser hur mycket som helst så vi ska nog ta ett bad och sedan ska jag försöka natta honom tidigt så jag kan fixa här hemma och lägga mig själv i tid . :)


Kommentarer
Postat av: Sessan

Har suttit & läst i din blogg & fällt några tårar.
Livet är så grymt & ofattligt orättvist ibland.
Kanske du såg i min blogg det jag skrev om att "livet är en gåva ingen självklarhet" det vet du absolut allt om efter det du vart igenom.
Jag hoppas du fortsätter finna styrka i din lilla prins även om det är tungt att vara ensam med en baby (jag vet allt om det nämligen, var ensam med min 17 åriga kille)
Försök sova & samla krafter när han sover i en period, så du kommer lite ovan på igen.
Massa kramar från Sessan

2007-09-01 @ 23:01:09
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

Jag har också läst hela din blogg o gråtit. Gråtit för att du skriver så vackert o för att du är så otroligt varm i dina ord. Att du fått uppleva detta måste vara det värsta o bästa man kan få uppleva. Den vackra kärleken ni hade o har kan INGEN ta ifrån dig. Dina minnen lever alltid kvar o du har burit ert barn o tar så fint hand om honom med all din kärlek. Jag BEUNDRAR dig o jag vill KRAMA på dig på riktigt. Kaspian o R kan vara SÅ stolta, jag känner att han ser dig o Kaspian. Han ler då han vet hur fint ni har det.
Stor stor godnattkram

2007-09-01 @ 23:08:42
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Lalla

Här läst igenom din blogg, ditt liv och de har kommit massa tårar.
Du är så stark tjejen! Du har fått de finaste man kan få, och jag vet att R är med Er vart ni än är.
Ni är en liten familj och Ni kommer att klara de här,tillsammans, du o lilleman!
Du har underbara vänner och familj i din närhet som hjälper dej.
All styrka och kärlek till dej
Massa kramar Zandra

2007-09-02 @ 13:55:10
URL: http://lillalallas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0