Trött och sliten

Rubriken säger väl egentligen allt.
Kaspian har verkligen slutat sova. Han blir inte trött och skrattar och busar hela tiden, lägger jag ner honom i sängen blir han inte arg utan han ligger och pratar och sprattlar för sig själv. Han somnar bara inte.
Jag har provat allt men han måste verkligen vara i någon pigg period.
Han sover två timmar på dagen och sju på nätterna ca och det är inte kul.. .
Det var den energin från Kalmar...

Det är iallafall skönt att vara hemma och veta vart allt är någonstans och inte känna sig oförskämd när man slänger allt lite här och var.. ;P
Det är kul att han iallafall är så glad och pigg, annars hade jag aldrig klarat av detta.

Just nu sitter jag i ett par orangea mysbyxor.. Jag ligger verkligen efter med tvättningen men idag är tvättdag för hela slanten.
Yep, Pappa kommer hit på onsdag med sin tjej. De ska hälsa på lite vänner och bo på hotell precis här i närheten. Innan de åker hem ska de hämta en cockerspanielvalp i Täby! Ska bli skönt att träffa pappa ordentligt, han jobbade mycket nu när vi var i Kalmar så det blev bara några utströdda timmar. 

Nu ska jag sätta på lite musik och hänga tvätt här. 
kramar 


Kommentarer
Postat av: Frida

Styrka till er, både till dig och Kaspian. Ta hand om er, och hoppas att sömnproblemen löser sig snart.

2007-10-29 @ 18:15:16
Postat av: natalie

Tack Frida, jo sömnproblemen har ,löst sig!!

2007-11-01 @ 23:16:17
URL: http://missmum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0