mår bra

Vi har det underbart bra faktiskt, jag känner mig på något sätt mer "hel" när jag bara är 20 minuter ifrån graven.
Kaspian vaknar vid åtta varje morgon, då ammar jag honom sedan tar mamma honom ca en timme så jag får sova lite till och lagom tills jag vaknar vid nio somnar han om så jag kan äta frukost i lugn och ro och mamma åker till jobbet.
Det är först nu när jag verkligen får varva ner och bli bortskämd med sömn och är omringad av personer jag älskar som jag förstår att jag varit istortsett helt tömd. Jag har aldrig haft den ron att kunna sitta ner i soffan och känna "ååh vad trött jag är", utan det finns alltid något att göra i hushållet.
Jag får nya krafter och blir en positivare person och mamma.

Jag mår verkligen bra här och funderar hela tiden på om jag mår bra i Stockholm? Det är där jag har mina vänner men samtidigt här jag har min familj och mår bäst.

Kaspian utecklas varje dag och jag älskar det. Han äter 70% riktig mat till lunch och 50% gröt till kvällen.
Så ska vi ha det i ca 1 månad har jag tänkt innan vi trappar upp maten mer.

Hösten är här och det är så fridfullt att gå långa promenader i den friska höstluften och bara låta tankarna tänkas fullt ut utan att behöva oroa sig för massa saker.

Imorgon "flyttar" vi till Rikard och på fredag kommer min bror med flickvän till Sverige!

Nu ska jag hänga tvätt och börja med maten. Kramar


Kommentarer
Postat av: Marie

Låter verkligen härligt för dig! Detta förtjänar du att bli lite bortskämd! *kram*

2007-10-09 @ 20:32:39
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0