Kalmar

Imorgonbitti tar vi bilen ner till Kalmar igen. Orkar inte vara kvar här just nu. Vill vara nära mamma och pappa och graven.
Stannar alltså ett längre tag, har inte bestämt mig. Kan bli en vecka kan bli två månader.
Bor först hos mamma sen har Rikard erbjudit sig att vi får bo hos honom.
Hoppas Kaspian klarar allt detta flyttande. Jag hopps och tror att han är någorlunda van och att han inte märker av det så himla mycket.

Men jag ska försöka njuta så mycket jag bara kan av att gå på gatorna jag gick handihand på med honom som nykär, -ensam fast nu handihand med vårat barn.

K
ommer alltså inte bli så mycket bloggande, Hoppas ni har överseende!

Förresten har min gode vän Julia börjat blogga vilket jag tycker är kul för hon lever ett tokkaosigt liv och hon älskar det ;) Hon har varit med på en del mammaträffar också trots att hon har en äldre son men hon kände inte för sin mammagrupp men våran trivdes hon i! Så hennes får ni läsa nu när jag försvinner lite halft!

Massa kramar till er!!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Vet inte om du hinner se detta...Freja har också farit runt mycket men vi har alltid fått henne att vara trygg genom att ta med hennes egna använda lakan, då luktar sängen hemma oavsett var den är. Hoppas att du får det skönt. Kram!

2007-10-04 @ 03:11:44
URL: http://svenshemmafru.blogg.se
Postat av: sofia i gbg men skåning 34

hej !Klart du ska göra det som du känner känns rätt för dig!Skönt att kunna få avlastning dessutom!
VAr rädd om dig!Kram Sofia

2007-10-04 @ 15:16:02
Postat av: Marie

Ha det underbart nu! Din son mår bra och bryr sig nog inte så mycket, han är ju med dig hela iden! *kram*

2007-10-04 @ 19:54:36
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0