ingen blogglust

Har ingen vidare blogglust, inget att skriva om för den delen heller.
allt går runt runt, vi går upp, äter, leker, äter, går ut, träffar någon, går hem, äter, sover.
Ekorrhjulet tar ut sin tråkiga rätt...


Dock är det himlens kul att se prinsen varje dag, ställer sig i krypställning och sedan slappnar av totalt och landar med en smäll på golvet :)
Femmånadersspruta tagen, hemsk. Han skrek i säkert en timme efteråt.. .
Maten ligger på samma nivå, hälften riktig mat till lunch och hälften riktig mat till kvällen.
Funkar bra men han vill fortfarande amma en gång på natten, ska börja med enbart riktig mat på kvällarna så småningom.
Sovningen går bara bättre och bättre, han skriker fortfarande hjärtskärande några sekunder när jag gått ut men sedan blir han tyst och somnar ganska fort tror jag.
En gammal barndomskompis till Rouzbeh ringde igår och hade fått upp tankar och minnen så vi satt i flera timmar och bara pratade och grät till alla minnen..

Lite update, Nu ska jag lägga mig och läsa MAMA och sedan sova.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag brukar titta in här ibland och läsa. Jag brukar ofta tänka på dig och hur du har det. Önskar att jag kunde skänka lite energi till dig, men en styrkekram kan jag i alla fall skicka! Ta hand om dig och Kaspian! Kramar Anna

2007-10-27 @ 11:32:52
Postat av: Jenny

Hej!
Hur mår du egentligen?
Sett att du inte skrivit på ett tag, tänker på dig och hoppas allt är bra!!!
Kramar Jenny

2007-10-30 @ 15:16:40
Postat av: Natalie

Tack Anna att du tänker på mig, Ta hand om dig också!
Jag mår väl helt okej Jenny... Ingen lust att blogga bara, fnular på ett inlägg nu dock.Tack för att du tänker på mig det värmer! KRAMAR till er båda

2007-11-01 @ 23:15:41
URL: http://missmum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0