Vi har det bra och han har det bra.

Allt är jättebra förutom blogginspirationen som befinner sig långt ifrån mig.. ;)
Kaspian växer och mår bra, sover hela nätter och det är helt underbart skönt.
Har börjat ge större grötportioner på kvällen, därför han sover hela nätter tror jag.
Jag lägger honom vid 20 och han vaknar igen vid 6.00, då vill han bara äta och sedan sova en timme till ungefär. 
Jag är faktiskt piggare än någonsin... 

Hela denna vecka har vi umgåtts mycket med Beatrice och Emmy då de är själva hemma, Linus är i Australien med jobbet.
Så galet men underbart att än en gång få vara med ett liv från första dagarna i livet och se henne utvecklas och växa och så småningom bli en människa med alldeles egna viljor, tankar och språk.
Tänk vad underbart det är egentligen, och att det funkar!

Har haft massor av sådana här tankar senaste tiden, tänk ändå att jag och Rouzbeh överhuvudtaget kunde få barn, att vi två kunde bilda något så underbart och vackert och otroligt tillsammans.
Jag är så otroligt lyckligt lottad som har min prins kvar!
Även om jag mer än allt annat vill ha även min kung här så har jag accepterat det. Han har det bra nu.
Min alldeles egna hjälte har det bra nu.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja de har han, Han ser Er i allt Ni gör. Du är så stark och du klarar de här galant!
Ha en härlig helg tillsammans med vänner och lillprinsen! Kramis Zandra

2007-11-02 @ 17:40:55
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: Elin

Först och främst så vill jag säga Dig vilken otroligt stark människa Du är. Det är idag första gången jag besöker din blogg och jag har läst rad för rad men tårarna rinnandes längs mina kinder men även stundtals med ett leende på läpparna.

Jag har en kompis som förlorat sin föstmö i cancer och till skillnad från Er så kunde de prata om allt som komma skall efter döden. Och precis som hon ville så tror jag att din R skulle vilja att du träffade en ny man, när Du är redo för det.

Jag tänker på dig och hoppas att det kommer gå bra för dig och din son. Många kramar!

2007-11-02 @ 20:22:43
Postat av: Stina

Skönt att höra att det går bra för er. Kram!

2007-11-03 @ 12:41:57
URL: http://svenskhemmafru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0