Snö!

Så härligt med snö som lyser upp ute nu!
Kaspian har ändrat om i sina rutiner igen vilket betyder att han vaknar vid sex istället för sju, då vill han ha mat och gärna vara vaken en stund.
Tror det beror på att han växer mycket nu och det går åt mycket energi, därför han vaknar tidigare.
Jag klagar faktiskt inte! Det är så mysigt att sitta i värmen och amma prinsen och se snön utanför, och som imorse att det snöade! MYS
På något sätt är det lite en magisk känsla att vara vaken så tidigt, allt är helt tyst, inga andra är vakna.. =)

Kan ni förstå att om sex dagar fyller min son som nyss låg i magen SEX månader!!
Heelt ofattbart att tiden går så fort, snart är det dagis, fritids och skola och hela baletten... .
När jag tänker på det så blir jag GLAD, Det känns så priviligerat på något sätt, att MIN prins ska få börja skolan, få läxor, kompisar osv.
Och det ända han gör justnu är att ligga och kolla på mig med de underbaraste bruna ögon i världen...

Han ställer sig i krypställning ofta, och sträcker sedan armarna och benen rakt och och faller poff rakt ner...
Ajaj i mammahjärtat...

Nu ska vi iallafall ta en promenad, har inte varit ute än idag..
Blir en kort, har inte satt på vinterhjulen på vagnen...

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tycker du verkar vara en stark tjej.. va rädd om lillen me! föresten..här i Kalmar har det snöat! :)

Va rädd om dig!

2007-11-13 @ 18:04:38
Postat av: Anonym

Varför har du en blogg där du bara drär ur dig hur syns det är om dig, hur mkt du saknar, hur hårt su kommer få det i framtiden och blabla? Tänk positivt människa så ska du se att allt löser sig! Jeez...

2007-11-14 @ 18:30:55
Postat av: Ida Bonin

Vilket ass som skrev förra kommentaren. tycker du ska skriva precis vad du vill om hur hårt allt är, för det är det ju! blev irreterad nu.. ja menar. läs inte om du inte vill se mer depp lixom? Tycker dessutom att det är blandad kompott här dessutom.. läser förresten varje dag och bara längtar tills det kommer ett nytt inlägg! Kram på dig!

2007-11-15 @ 14:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0