What a night..

Natten har varit hemsk.
Kaspian somnade som vanligt i min famn vid 22.
Sedan vaknade han, precis som vanligt vid 02.
Och skrek, skrek skrek. Han kunde inte äta för han skrek, helt otröstlig var han.
Han skrek så pass mycket att jag knappt trodde han fick luft.
man känner sig så himla maktlös, Har han ont någonstans?Vad vill han?
Han skrek konstant från 02-04.
Då la jag honom i vagnen och gick ut i gick säkert 5 kilometer mitt i natten.
Men han somnade faktiskt! Så han sov resten av "natten" i vagnen.

Idag skulle vi ha träffat Angela och Nova men vi avbokade, Kaspian (och jag!) är helt slut.
Ligger här bredvid mig i sängen och myser.
Nu ska jag amma honom lite och försöka få honom och sova så jag kan ta en dusch och eventuellt tvätta en maskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0