sovvanor

Jag är glad för jag tror minsann min lilla pojke håller på o rumstrera om sina rutiner till de bättre!

Igår sov han från 19-00, vaknade och åt sedan somnade han om och sov till 05, åt och sov till 09 o åt, och sedan låg han i babysittern och kollade på mig när jag åt frukost.

Om nätterna fortsätter såhär blir jag överlycklig!
Jag kan få sova ca 9 timmar per natt! Är det för bra??
Kanske..
Jaja, nu ska vi iallafall ta en promenad och handla liet mjölk och bröd+ frukt.
Sedan ska vi träffa Linus och Beatrice och fika.
kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag blir så rörd när jag läser din blogg. Du verkar så stark och jag kände att jag ville skriva till dig. Gud vad fantastiskt att du hann få lille Kaspian så lever din man på något sätt vidare.
All Lycka till dig. Kram

2007-06-28 @ 12:28:08
Postat av: Sofie

såg att du hade kommenterat ett blogginlägg (prinsessans.blogg.se), och är blev nyfiken och tänkte läsa din blogg. det gjorde jag. och jag grät. vilken kämpe du är! jag beklagar sorgen, och sen också säga grattis till din son. du ska verkligen vara stolt över att du gör detta på egen hand samtidigt som du bearbetar sorgen. fight on! kram!

2007-06-28 @ 12:58:00
URL: http://rockboken.blogspot.com
Postat av: Miss Mum

Jenny o Sofie: Tack så otroligt mkt tjejer! Det är sånt här som gör min vardag ljusare och hjälper mig att kämpa vidare, TACK. Ha det bra!

2007-06-28 @ 21:00:16
URL: http://missmum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0