Off to Kalmar

Håller på o packar, Kaspian sover.
Trött efter dagen, vi kom hem till Linus och Beatrice och hela Linus släkt som alla var sååå bebiskära!
Så Kaspian har flugit mellan famnar och gullat med och pussats på hela dagen.

Imorgon åker vi ju som sagt till Kalmar, första gången för Kaspian.
Vi åker vid 9, efter att han ätit och brukar sova i nästan tre timmar.
Visserligen enligt de "gamla" rutinerna..

Hoppas allt går bra, Vill verkligen att han ska sova för han gillar inte o åka bil.
Vi sover hos min mamma och pappa och kommer hem på tisdagkväll tror jag.

kram o ha en bra helg. Det ska jag ha, så gott det går bakom tårarna!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag måste bara berömma dig för hur stark du är, det där har alltid varit min fasa! Att bli lämnad "ensam". Grattis tills Kaspian, världens finaste namn! Förstår att dt måste vara fruktansvärt svårt!
Lycka till med allt!
R.I.P R

2007-09-08 @ 20:26:33
URL: http://metrobloggen.se/juni
Postat av: Anna

Du är stark som orkar!! Lycka tiil men allt!! kram

2007-09-09 @ 15:45:49
Postat av: Anonym

jag instämmer, lycka till och fortsätt kämpa, du kommer klara det !

2007-11-29 @ 18:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0