Stor plutt

Hej.
Jag är ledsen att jag inte skrivit på ett tag, Fick lite panikångest där ett tag o klarade inte av att vara i lägenheten så jag och Kaspian tog bilen ner till Kalmar och till hemlagade måltider,lugn och ompyssling.
Igår fyllde krabaten min TVÅ MÅNADER!!!
Mamma och pappa följde med mig hem i onsdags.
Så igår kom Maya och Kristian, Martina med Liv och Lea, och Linus, Beatrice och Emmy.
Jag blir såå bortskämd o ompysslad när mamma och pappa är här!!
Pappa lagade middagen,
(förrätt avokado med färska räkor o majonäs, huvudrätt lax o spenat paj & kyckling o chili paj + en sallad med massa ingridienser som var höjdpunkten på hela middagen enligt alla! efterrätt blev milkshakes o prinsbakelser med kaffe)

Allt blev så lyckat och jag kände mig trots den förlorade biten HEL.
Den känslan har jag aldrig känt, och det var underbart. :)

Idag har vi vinkat av mamma och pappa på tågstationen, gått promenad på tre timmar, Kaspian har varit vaken MYCKET och jag har fått upp massa kort ovanför hans säng.
Svarta ramar och svartvita foton på honom, Rouzbeh &mig och lite vänner o så som jag satt upp lite huller om buller. Och i mitten är kortet på oss, när vi precis fått POSITIVT svar, den i färg och det blev så himla fint då vi båda har blåa kläder o så är det en vit ram runt det. kärlek är det enda man kan säga som beskriver det någorlunda. 

Nu ska jag äta lite rester från igår och amma Kaspian, sedan nattning.
Sedan ska jag betala räkningar (gääsp) och våttorka golven, det behövs.
SEN kan jag göra vad jag vill (troligen tvätta..)

PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0