jag vill också ha en pappa till min son

Går igenom listan av mamma-bloggar, sparade på favoriter.

Och de alla skriver hur de träffade pappa på stan och barnet blev såå glatt.
Och det är så härligt att gå långa promenader tillsammans med vagnen.
Titta ner på underverket och sedan på varandra och lyckan förenas.
Jag kan verkligen känna mammapappa-lyckan när jag läser.

Jag vill också dela alla stunder av lycka med Kaspians pappa. Jag vill.
Fan vad jag vill.
Han vet inte ens om han har en son eller dotter.
Han vet inte att Kaspian är så lik honom som liten, att han och jag tillsammans har fått världens snällaste pojke.
En liten ängel som älskar nya personer.
Fan vad jag vill dela vardagen med Rouzbeh just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0