jag ser doften

HEJ
Idag var jag ifrån Kaspian i 4 timmar, det längsta hittills!
Maya kom hit vid tolv när han sov, jag gick ut och fikade med Linus, Bea var hemma med Emmy som var lite grinig.
Vi hade det så trevligt och kunde prata helt ostört och det behövde jag!
Linus är min barndomsvän från Kalmar, Första gången vi träffades var på hans fyraårskalas :)
Sedan har vi följts åt genom livet och tillslut hamnat ca 30 min ifrån varandra.
När jag kom hem satt mina älsklingar i soffan och myste.
SÅ glad blev jag, han hade inte gråtit en enda gång och jag kunde dammsuga lägenheten en snabbis medan han fortfarande satt i hennes famn och var nöjd.
Sedan åt vi middag ihop och gick promenad med Kasp. i vagnen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

spana gärna in min nya blogg och lämna en kommentar!

2007-07-26 @ 16:41:44
URL: http://maddelue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0