jag har blivit gudmor!!

Japp, igår 19.34 tittade Linus och Beatrices efterlängtade dotter Emmy ut! Prick en månad för tidigt då BF var 8 aug.

Var och hälsade på dem idag.
Såå underbart o se hur lyckliga de är och hur de bara blir tysta ibland och studerar underverket.
 Så var jag också, jag kunde sitta o amma och prata med bror och bara avbryta i en mening för o kolla på min son.
Man ser sig aldrig mätt! det vackraste som finns
Förlossningen gick galant, hon började f.arbetet vid fem och halv åtta var hon ute!
Fick sms igår när de åkte in o blev så PAFF!
En rikitg sötnos och jag är stolt över att få vara hennes gudmor! 
Jag går lite i lyckorus och längtar tills de kommre hem och vi kan gå långa promenader=)
Hann inte köpa med mig något trist nog, alla affärer var stängda när vi gick dit imorse.

Har iallafall fått nyckeln till deras lägenhet, ska mata deras katt och tänkte göra lite pajer och lasagne och frysa in åt dem.
kram från Natalie med flashbacks

Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTIS :D

2007-07-09 @ 14:56:58
Postat av: Miss Mum

Tack Sofie!!!

2007-07-09 @ 20:32:58
URL: http://missmum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0