Hemma igen

Hemma från Kalmar med massa ny kraft från familj och vänner och rejäl uppvilning och ompyssling. Både farmor och mormor har velat haft ensamtid med Kaspian så jag har bara njutit och läst böcker och duschat länge och bara pysslat om mig själv.

Resan gick bra, han sov både dit och hem.
Kom hem vid tolv då vi åkte tidigt imorse.
Nu ska jag packa upp och slänga in lite tvätt i maskinen.
Kaspian sover och ska egentligen inte göra det, men idag går vi helt efter hans egna schema, han är trött efter alla nya upplevelser och människor.

Besöket vid graven vill jag helst inte skriva om, det var så hemskt. Alla minnen,känslor och bilder kom upp och att det kändes som att Kaspian förstod gjorde bara det hela ännu värre.
Han grät hela vägen dit, men när vi väl kom dit och satte oss ner framför stenen blev han tyst..

Kram, o ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0