gravmagen ska bort!

Nu måste jag ta tag i magen som inte är en mage utan en dallrig plöfs.
Ska inte dra ner på maten utan sluta äta sötsaker eftersom jag fortfarande ammar.
Ska också motionera mer.
Nu börjar jag, ska skriva vad jag stoppar i mig i en dagbok så jag har koll över det.
Publicerar första dagens eating här

9.00 två nektariner, rostad macka med sallad o brie. äppeljuice
11.00 kaffe och tårta
(har man blivit gudmor så har man)
13.00 sallad med kyckling o avokado vatten
17.00 lasagne, nektarin, vatten

Nu kommer en svåraste tiden på dygnet snart, då Kaspian somnat o jag blir rastlös..
Men har bestämt mig att det jag har kvar o äta ikväll är en macka med enbart sallad på och en kopp thé.
Några jordgubbar till filmen ikväll.
Sen är det slut för idag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

God damn jag måste också sluta äta sötsaker- men svårt det är för DET ÄR JU SÅ FÖRBASKAT GOTT!Lycka till du i alla fall! (jag har inte kommit till stadiet att jag klarar av att sluta än hehe)

2007-07-09 @ 19:19:22
URL: http://barnkarusellen.blogspot.com
Postat av: Miss Mum

Johanna: Tack!! känner på mig att jag inte heller kommre klara det så bra.. bara första dagen nu o då är man ju superpeppad! lets see! ha det bra =)

2007-07-09 @ 20:32:20
URL: http://missmum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0