Ååhå

Kaspian kunde bara inte somna inatt..

När maya o co gått vid tolv var han fortfarande vaken och superpigg..
Jag gick ut med vagnen men han var fortfarande vaken.
Gick runt i lägenheten och vaggade honom, sjöng och ammade.

Vi 03 somnade han!
Han har aldrig varit vaken så länge i hela sitt liv. stackars liten. Han har sovit bra sedan dess och bara vaknat o ätit två ggr.
Nu  ska jag ta upp honom och gå prommis till ICA och handla. '

Flexalåtosvaralista
1. hur mår du idag?
Ask the mountains
2. kommer du komma långt i livet?
may it be
3. hur ser dina vänner dig?
Imorgon när kriget kom

4. kommer du gifta dig?
pappa betalar

5. vad är ditt livs themesong?
goodbye my lover

6. vad är ditt livs historia?
wisemen

7. hur är skolan för dig?
tro
8. hur kan du komma framåt i livet?
You're not alone

9. hur kommer imorgon att vara?
walk in the sun

10. vad är det bästa med dina vänner?
you've got a friend 

11. vad finns i lager för nästa vecka?
I don't love you
12. vilken sång beskriver dig bäst?
Hej hej Monika
13. hur är det med ditt liv?
Push the feeling on

14. vilken låt ska spelas på din begravning?
1985 (gaah jag dör! jag är född då)

15. hur ser världen på dig?
Det som var nu

16. kommer du att ha ett lyckligt liv?
Umbrella

17. vad tycker dina vänner om dig?
I'm shakin'

18. vilken låt beskriver den du är attraherad av?
stay away
19. vad skulle du vilja säga till nästa generation?
It doesn't matter

20. har du en djup & mörk hemlighet?
If tomorrow never comes

21. brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Right here waiting for you

22. hur kan jag göra mig själv glad?
That's my goal

23. kommer jag någonsin ha barn?
Oops, vi gör det igen

24. vad är några tips till mig?
Tiger tiger

25. hur kommer jag bli igenkänd?
Not such an innocent girl

26. vad är min danssång?
Who am I



Shit, jättemycket som stämde ju! Man blir nästan lite rädd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0