Hemma

Hemma från Kalmar efter en underbar jul med heela tjocka släkten.
Så härligt att få tid att umgås och prata med alla, maten var utsökt och julklapparna en stor bonus!!
Kaspian fick kläder, leksaker, sängkläder, fina hemstickade små vantar (till våren), presentkort, pengar insatta på sina fonder... Så mycket fint!
Jag hade önskat mig en ny mobil, Nokia 7500 är nu min =) superfin och enkel. 
Fick massa annat men det orkar jag inte ta här men jag är såå nöjd med julen.
Kaspian var inte alls rädd för tomten trots att det var första gången...
Juldagen spenderades hemma hos Rouzbehs föräldrar och släkt, vi promenerade till graven, bytte julklappar och åt o pratade!  

Nu ska jag tvätta och dona här hemma.....

Kommentarer
Postat av: Marie

Julen är en sån härlig tid!

2007-12-27 @ 20:53:37
URL: http://marie1982.blogg.se
Postat av: Stina

Kul att höra att du hade det bra. Kram! : )

2007-12-28 @ 11:56:25
URL: http://svenskhemmafru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0