flytt

Jag ber om ursäkt för uteblivet bloggande men internet har varit svårtillgängligt senaste tiden.
Pga av att vi har flyttat, jag har sålt lägenheten vi köpte tillsammans och flyttat till en mindre trea.
Fortfarande på Söder.
Just nu känns allt lite konstigt men samtidigt bra, livet går vidare. Det gör det.
Flytten gick jättebra, Kaspian sov mycket och mamma och pappa var här och hjälpte mig.
När jag tänker på honom blir jag inte ledsen, jag tänker inte på allt hemskt som ha rhänt och kommer att hända.
Jag tänker glada tankar och ler, och det är så otroligt skönt.

Jag och Rikard har all tid i världen framför oss så därför tar vi det otroligt lugnt och känner efter ordentligt.

Dagarna består just nu av uppackning, pill med smågrejer och ett försök till anpassning i nya lägenheten.
Kaspian kommer börja krypa närsomhelst och det känns stort, lillkillen min kan ta sig fram själv, han pekar på saker han vill ha och skriker "näh" när det är någonting han inte vill. Han är så stor och allting går så snabbt.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad skönt att läsa vad som händer med dig! Det kanske är bra att flytta till ny lägenhet! Ska upp till Stockholm

och söder nästa vecka! Kommer nog tänka extra mycket på dig/er! Massor av kraft och glädje till dig! Kram Sofia

2007-12-02 @ 22:46:43
Postat av: Marie

Vad härligt att pojken din gör så många stora framsteg. Snart kommer du inte ha en lugn stund när han kryper omkring och pillar på allt. haha

2007-12-06 @ 20:10:22
URL: http://marie1982.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0