Visitors

Hej!
Rikard, psykologen ni vet. har varit här sen i måndags och åker hem imorgon.
Sen dagen vi träffades har vi smsat, ringt och mejlat konstant. Vi hittar alltid något att prata om och han är en underbar lyssnare which I need!
Vi har varit på Gröna Lund. Min brorsdotter var med och hon är karusellrädd så jag kunde åka en hel del medans hon passade Kaspian!
Sedan var vi hos Linus och Beatrice och Emmy. Jag, Beatrice och Emmy gick ut så Kaspian fick lite grabbsnack med killarna ;) 
Rikard har inga egna barn men älskar Kaspian och det har varit otroligt skönt att ha honom här.
Duscha i 20 minuter istället för 5... PLOCKA ÖGONBRYNEN har jag inte gjort på jag vet inte hur länge..
Lite vemodigt att han ska åka hem men vi ses ju snart igen eftersom han bor i Kalmar.

Tro nu verkligen inte att detta är eller är påväg att bli ett förhållande.För det är det inte.
Kommer inte bli det på länge heller, jag är bara glad över att ha fått en killkompis!

Nu ska jag fixa lite fika här, Kaspian är nybadad och Rikard nattar och sjunger för honom hör jag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi inte så konstigt att han är en bra lyssnare :P han är ju psykolog =).. men va roligt att du hittat någon du gillar att umgås med.

2007-08-08 @ 22:14:29
Postat av: Jenny

Verkligen kul att du hittat någon som du trivs med och som lyssnar på dig!
Men måste bara fråga om de inte känns konstigt eftersom du faktiskt var hans "patient" första gången ni sågs?

2007-08-09 @ 16:27:59
URL: http://nalgot.blogg.se
Postat av: Natalie

Jenny: Jo först var det jättekonstigt eftersom han visste mian innersta känslor liksom, jag hade ju lämnat ut mig så totalt till honom. Men han sa att han hade tystnadsplikt, även mot mig. Så vi började om liksom =)

2007-08-12 @ 18:55:35
URL: http://missmum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0