Uschusch

Mosad potatis med lite smör var dagens lunch till Kaspian.
Fö rförsta gången någonting annat i munnen än bröstmjölk!
Jag tror han gillade det, Han fick tre skedar och smackade och smackade.
Så bra om detta går bra så jag kan sluta amma helt om 5 månader!

Vi skulle ha träffat Maya idag men avbokade.
Jag mår inget bra alls. Hoppashoppashoppas inte att detta blir värre.
Vill inte bli sjuk nu.
Jaja, ska öppna fönster och sätta på lugn musik och lägga mig o soffan med MAMA.
Kaspian ligger i babygymet och pratar o pratar.

puss

image8

Fick dessa som tack igår av Lisen&Henrik, TACK! De är såå fina på köksbordet

Kommentarer
Postat av: Veronika

Fint namn. Känns lite konstigt att läsa bara. Vadå, Kaspian är ju 16 månader och går på dagis och har aldrig tyckt om mosad potatis, typ. ;)
Har läst lite bakåt också. Vad stark du är! Skickar många styrkekramar så du fortsätter orka.

2007-08-25 @ 18:51:27
URL: http://sagoslott.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0