Tack!!

Hej!
Idag har jag "varit barnvakt" åt mitt kusinbarn Leonard som är 7 år.
Han älskar bebisar och snacka lycka när han fick vara med Kaspian hela dagen! Kaspian blev också helt salig och har varit vaken mycket mer än vad han brukar.
Så idag har allt handlat om Kaspian och ETTAN.
Han har frågat ut mig om allt om skolstarten. Han är sååå nervös.
Han är såå stolt för han kan redan läsa.
" Inga barn kan läsa, bara jag!"

Vi var en snabbis på Skansen men ingenting var intressant för HAN DROG JU VAGNEN.

Nej, ska bara tackatackatacka för era kommentarer som jag blir så oerhört glad över.
De stöttar och värmer mer än ni kan ana.

Nu ska jag kära hem Leo och få fika hos Lisen och Henrik=)

Förresten, Allt är så skönt enkelt när man är liten.
Vi pratade lite om att Kaspian inte har någon pappa.

"Men vem ska köra fotboll med honom sen då?"
Frågade Leo:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0