Sjuk!!

Usch, blev bara sämre o sämre sedan jag postade förra inlägget.
just nu ligger jag i sängen och kan inte röra mig. Att ha ögonen öppna och se på skärmen gör mig ännu mer illamående än vad jag är..

Inte lätt med en liten nu...

Har spytt två gånger och ligger med fleecepjamas under duntäcke och fryser.
Min lilla älskling har varit så snäll och legat i babygymet och bredvid mig i sängen och pratat med sig själv.
Rikard min räddare i nöden är påväg för o hjälpa mig med Kaspian.
Vi pratade i telefonen och jag beklagade mig. En halvtimme senare fick jag ett sms "siter i bilen påväg till dig nu"

TACK min hjälte


Han skulle ha gjort varm choklad med vispgrädde och marsmallows till mig.Det visste han att jag älskade och gjorde det alltid om jag haft en dålig dag eller var sjuk o liknande...♥


Kommentarer
Postat av: Yalda

Hej! Hittade hit genom Anna-Stinas blogg och blev nyfiken då min pojke också heter Caspian (med c dock..) Fint namn ;) och ovanligt. Som du hör på våra namn så kommer jag ursprungligen från Iran vilket jag antar att din Roozbeh också gjorde? Jag grät när jag läste om vad som hade hänt och vill bara säga att jag beundrar dig!! Du är en stark kvinna och jag önskar dig och Kaspian all lycka i världen...
Krya på dig!
Kramar

2007-08-26 @ 12:00:29
Postat av: Yalda

Min Caspian är förresten född 05 april 2007 så de är ju nästan lika gamla :)

2007-08-26 @ 12:04:32
Postat av: Natalie

Tack Yalda! Har du ingen blogg? Nej, Rouzbeh var från Ungern faktiskt :)kram och pussa lite på Caspian från mig

2007-08-26 @ 15:16:56
URL: http://missmum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0