rutinschabbel

Tror Kaspian håller på o bli sjuk, eller så är han väldigt trött och ohungrig..
Han sover mycket och äter mycket mindre. Rutinerna rubbas lite..
Rutinerna nu

21.00 nattar jag honom efter amning
01.00 äter
06.00 äter
09.00 vaknar
10.00 äter
10.30 somnar
11.30 vaknar o äter lite
15.00 äter och somnar
18.00 vaknar o äter o är sedan vaken till 21.

H
oppas att han kan hålla de här rutinerna ett tag, de är perfekta både för han och mig.
Min barnmorska sa visserligen att jag skulle dra ner amningen lite, han behöver inte äta så ofta.

Det betyder att jag måste lägga om rutinerna vilket är jobbigt när man ska hålla honom vaken o lägga honom pigg.. Jaja,´vi ska dit nån gång nästa vecka tror jag. Får prata med henne då.

KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0