Kolik? nej taaaaaaack

Oh holy moly.
Jag har varit vaken i ca 19 timmar nu.
Kaspian har kommit in i någon slags kolikfas ( peppar, peppar)

Hoppas inte detta är bestående då han i stortsett har skrikit sedan igår natt.
Jag går ut och går o när han ligger i vagnen är han tyst men sover INTE.
Han är tyst när ham ammar också vilket är skönt.
Men annars.. Jag har knappt ätit, inte kunnat svara i telefon..
Ja, ni kan väl tänka er. han gallskriker inte hela tiden men gnyr och är liksom aldrig tyst.
Just nu sover han och då sätter jag mig här..
Är konstigt nog inte trött, mammareflexerna går väl in och hjälper mig att överleva.
Vet inte hur länge han ska hålla på såhär. Någon gång måste ju rösten ta slut och så även han? Han måste ju sova menar jag.


Jag som hittills bara fått uppleva snäll o go bebis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0