frisk!

förlåtförlåtförlåt att jag inte bloggat på några dagar.
Allt har bara känts piss, Jag var sjuk, Det kom upp massa försäkringsstrul om Rouzbeh som jag verkligen trodde var avklarat.
Rikard åkte hem igår och jag är helt frisk!
Han tog ledigt från jobbet en dag så jag kunde vila upp mig ordentligt, Tack vännen!
Känner mig ganska stark igen.
Sorgen är mer "Jag vill prata med honom", om ni förstår? Jag har på något vis accepterat att han är borta men inte riktigt kopplat och blir arg när jag inte kan prata med honom. Inte så ledsen.
Rikard har fått mig på så bra tankar tror jag :)
Idag har vi bara tagit det lugnt, vill verkligen vila upp kroppen och kurera mig helt.
Kaspian har varit trött och arg, tänder på G?

Måste gå, Ska bada honom ( sent jag vet..) och pussa honom till sömns!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Äh, 22 är väl inte sent. Ibland hör jag om barn som somnar halvåtta, sånt förstår inte jag. Kaspian somnar när jag somnar. Fast iofs, sen han började på dagis somnar han ibland innan åtta. De kör slut på honom där. :)
Skönt att du är frisk igen. Inte lätt att vara sjuk med småbarn.

2007-08-31 @ 14:41:30
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: Christina

Jag har en son på 11 veckor & min största skräck är att det ska hända honom något. Min näst största skräck
är att det ska hända hans pappa något. Jag gråter för din skull. Kan bara ana hur ont det måste göra.

2007-10-13 @ 12:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0