COLD

Fy vad arg jag var på mig själv när jag vaknade mitt i natten i ett ISKALLT rum, jag har alltid fönstret öppet en stund innan vi lägger oss för o få in frisk luft men hade nu glömt o stänga det!
Kaspian var inte så kall men jag flyttade över honom till min säng och öppnade dörren o stängde fönstret.

Han är förresten jätteduktig och sover i sin egen säng hela tiden! Han gillar och somna i min stooora säng, sedan flyttar jag över honom och nu ska jag börja natta honom i sin egen säng också. =)
 Han har haft feber idag, kan det bero på sprutan? Eller blev han förkyld inatt? (hemska tanke..)

Nu ska vi gå promenad hem till Beatrice och Emmy o mysa på deras gräsmatta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0