bror, bror..

Min bror ringer, glömmer av sig o pratar grötdanska

(bror)-hallåpåedöehölemöletröletrålle
(jag)- Hey you!!!!
(bror)- Oh, I'm so sorry. Just speaked danish natural you know. So, how are you?

Eftersom han pratade engelska tänkte jag, okej. Vi snackade i säkert tio minuter innan han utbrister.

- MEN VAFAN! Pratar vi engelska? Vi ska ju prata svenska ju. Eller hur?

Ibland tycker jag synd om honom och alla språk.
Han bor och jobbar i Danmark, har släkt i Sverige, Flickvän i London och en dotter i Tyskland..

Kommentarer
Postat av: therese

hahah vad roligt :) likadant med min bror och alla hans språk han pratar ,,,

2007-08-10 @ 14:44:26
URL: http://denriktigaottersten.blogg.se
Postat av: therese

hej.. kan du inte lägga ut bild på dig och kaspian :) fint namn kaspian är.. vi funderarde faktiskt på det..eller jag rättare sagt,när jag var gravid men min pojkvän digga inte det,han ville ha jason :P hehe

2007-08-10 @ 14:46:34
URL: http://denriktigaottersten.blogg.se
Postat av: Natalie-

Therese: Fick inget "halleluja moment" alls när han föddes som en del får, när de ser på barnet vad det ska heta. Utan det var dagen efter vi kommit hem som jag såg det i någon tidning, ba DET ska han heta. Hade aldrig hört det förut :P Vill inte lägga ut bilder, Skittråkigt jag vet men det kanske kommer =) Pussa Leona från mig och Kasp!

2007-08-12 @ 18:54:01
URL: http://missmum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0