bra o dålig service

Har precis kommit hem och Kaspian har fått sin tremånadersspruta!!

Allt gick jättebra, tjejerna på bvc är såå mysiga och pratar personligt med en.

Kaspian sa inte något, Han blev nog bara lite rädd när det stack lite.
Pratade även med barnmorskan om att börja med smakisar då det är jobbigt för mig att amma honom när jag är själv.
Hon var såå gullig och vi satt kvar i en trekvart och pratade om alltmöjligt! I like
Hon sa att jag kan börja med smakportioner när han är tre månader och två veckor om jag vill börja tidigare.
Fick en ljusblå liten skål och en sked som var bra att börja mata honom med!
Så gulliga och jag känner mig verkligen avslappnad där!


Har faktiskt sagt till Beatrice att byta barnmorska till min, hon får jättedålig "service" av sin barnmorska och personalen där.
Tex ringde hon då Emmy knappt ätit något på hela dagen. Hon frågade om hon skulle pumpa elelr ge ersättning i flaska?
"DU kan väl inte tvinga i henne mat om hon inte vill ha!"
Bea ringde till mig och var förtvivlad, hennes lilla tjej hade ju inte ätit på hela dagen!
Jag ringde då min barnmorska o frågade samma sak
Hon är så gullig och frågade massor om hur Emmy mådde och sa att man kunde pumpa och försöka ge nappflaska men ville hon inte ha då heller skulle hon höra av sig. Hon pratar så personligt och blandar in sina egna erfarenheter från egna barn och lugnar en!

Nu ska jag gå promenad och handla!




Kommentarer
Postat av: Kattis

läser, läser och läser dina ord. Imponerad av din styrka och ditt sätt att ändå hantera situationen du hamnat i. Älska ditt barn, ta hand om dig själv, resten kommer lösa sig. Kaspian kommer veta att han gjord av kärlek.... fortsätt skriva. Dina ord ger styrka och mod även om man inte varit med om samma sak....
ville mest bara säga att jag läser...

2007-08-14 @ 00:13:09
URL: http://www.softerthensnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0